تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر لباسشویی ، ظرف شویی ، یخچال و مایکروویو

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر لباسشویی ، ظرف شویی ، یخچال و مایکروویو

روش ریست لباسشویی دوو جدید

همه ما در حین استفاده از مدل های مختلف لباسشویی اسنوا دچار شکل شدیم.این مشکلات ممکن است دلایل بسیار متعددی داشته باشند که خیلی از این دلایل را ما نمیتوانیم تشخیص بدهیم.اما همیشه یک راهکار وجود دارد که میتوانیم از آن برای رفع این ارور ها بهره ببریم.این راهکار هم بسیار ساده هست.ریست ماشین لباسشویی دوو  همین راه کار می باشد.در بیشتر مواقع ریست کردن هر مدل از لباسشویی به شما کمک می کند تا ارور های مخالف لباسشویی را رفع کنید.

روش جدید ریست لباسشویی:

به دلیل اینکه خب هرروز رو به جلو هستیم ، روش های ریست هم در مدل های مختلف ممکن است تغییر کنند.این روشی که الان من به شما خواهم گفت ، جدیدترین روش ریست لباسشویی دوو می باشد.این روش با کلید ها pause و stop انجام خواهد شد.اگر این کلید ها روی لباسشویی شما وجود دارد ، پس میتوانید این کار را طبق مراحلی که به شما خواهم گفت انجام بدهید.

  • معمولا زمانی با لباسشویی را ریست می کنیم که روی صحه لباسشویی یک خطایی را مشاهده کنیم.پس وقتی خطایی را مشاهده کردید ، ابتدا باید ان خطا را از روی لباسشویی حذف کنید.برای اینکار هم باید از دکمه cancel استفاده کنید و ارور را حذف کنید.دقت کنید که این ارور حذف شده باشد.
  • بعد از این که ارور نمایش داده شده را حذف کردید ، باید از دکمه هایی که گفته شد استفاده کنید.باید دکمه های pause  و stop را فشار دهید تا لباسشویی شما ریست شود.اگر این مراحلی که به شما گفته شد را به دقت انجام داده باشید ، ماشین لباسشویی شما ریست خواهد شد.
  • این نکته را هم مد نظر داشته باشید که این روش جدید می باشد.پس ممکن است شما از مدلی استفاده کنید که قدیمی تر باشد و این دکه ها روی لباسشویی نباشد.این روش برای مدل های جدیدتر لباسشویی خواهد بود.
نکاتی که باید قبل از ریست انجام دهید:


راهنمای نحوه رفع ارور e9 لباسشویی دوو - تک سرویس

خب به یاد داشته باشید که ریست کردن ممکن است مشکلاتی دیگری به لباسشویی شما اضافه کند ، پس همیشه  با انجام دادن این نکات از بروز مشکل برای لباسشویی خود جلوگیری کنید.

همیشه اتصالات برقی لباسشویی خود را چک کنید.بدین منظور که اگر ولتاژ متناسب با لباسشویی را به دستگاه نرسانید ، این خود باعث ایجاد مشکل خواهد شد.پس همیشه بوسیله یک فازمتر از پریز برق خود مطمعن شوید.

نکته بعدی این است که برای جلوگیری از ارور های لباسشویی ، باید قبل از روشن کردن آن اتصالات لوله های آب را نیز چک کنید.بررسی کنید که ورودی ها و خروجی های آب هیچ مشکلی نداشته باشند.

کلام پایانی:

خب شما موفق شدید که خودتان لباسشویی را ریست کنید و به رفع مشکلات لباسشویی در کمترین زمان و کمتری هزینه بپردازید.این راهکار بسیار کاربردی می باشد.اما دقت داشته باشید که اگر لباسشویی شما مشکلات فنی داشته باشد ، این کار ممکن است خطا را از بین نبرد.اما در اکثر مواقع به کمک شما خواهد آمد.اگر دراینباره سوالی داشتید میتوانید از قسمت نظرات سوال خود را بپرسید و یا به وب سایت تک سرویس مراجعه کنید و سوالتان را از متخصصین ما بپرسید.takservic.com

مرجع : سایت تک سرویس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد